18. november 2013

Jeg er skuffet over de Radikale og Vestager



Jeg har faktisk altid beundret de Radikale for deres indsats på de sociale medier. Dygtige og kompetente.

Den 24. oktober 2013 opfordrede de Radikale til at man på twitter kunne spørge i #spørgVestager.

Radikale Venstre ‏@radikale
Margrethe @vestager svarer på spørgsmål på #SpørgVestager lige nu. http://twitpic.com/dijul1
24. okt

Det benyttede jeg mig af. Jeg har aldrig kunne forstå de Radikales holdning til styreformen i Københavns kommune. Derfor stillede jeg følgende spørgsmål:

Lotte Keinicke @LKeinicke
@radikale @vestager #SpørgVestager Hvorfor er I imod en reform af styreformen for KK.dk som vil gøre kommunen mere effektiv
24. okt

Jeg fik ingen svar og klagede min nød i en tweet:

Lotte Keinicke ‏@LKeinicke
Nåh, fik igen ikke svar på spørgsmål om KK's styreform i @vestager 's #SpørgVestager time. De. Lytter. Ikke. Til. Mig. #dkpol #kv13
24. okt

Fik rimeligt hurtigt svar (24. okt), sådan som jeg tidligere har oplevet det fra de Radikales side:

Jacob Packert ‏@jacobpackert
@LKeinicke vi lytter skam. Dit spørgsmål kom 12.55 (efter mange andre), og MV skulle videre til møde kl. 13. Jeg tipper hende om dit spsm.

Lotte Keinicke ‏@LKeinicke
@jacobpackert tak, Jacob. Kan jo ikke forstå jeres holdning. I plejer jo at gå ind for effektivisering i al alm. Og KK ledes ikke effektivt

Jacob Packert ‏@jacobpackert
@LKeinicke jeg ved ikke hvad der ligger bag. Komplekst område med mange interessenter. Tror - uden at vide det - ikke vi er imod reform.

Lotte Keinicke ‏@LKeinicke
@jacobpackert jo, snak/forslag om reform af KK. @sfpolitik og de @radikale blokerede. Vil gerne have en forklaring. Off. eff. #kv13

Og så gik alt i stå og jeg tillod mig at rykke for svar:

Lotte Keinicke ‏@LKeinicke
Venter. Stadig. På. At. @vestager og de @radikale . Svarer. Mig. twitter.com/LKeinicke/stat… fra 24.10.2013 #spørgvestager / @jacobpackert #kv13 10:33am · 7 Nov 13

Venter stadig på, at @vestager og de @radikale svarer mig twitter.com/LKeinicke/stat… fra 24.10.13 #spørgvestager / @jacobpackert #kv13 /3 5:14pm · 13 Nov 13

Venter stadig på at @vestager og de @radikale svarer mig twitter.com/LKeinicke/stat… fra 24.10.2013 #spørgvestager / @jacobpackert #kv13 /4 2:51pm · 16 Nov 13

Venter stadig på at @vestager og de @radikale svarer mig. twitter.com/LKeinicke/stat… fra 24.10.2013 #spørgvestager / @jacobpackert #kv139:23pm · 17 Nov 13

Et par af mine followere RT'ede min sidste tweet og så skete der noget:

Margrethe Vestager @vestager
@LKeinicke @radikale @jacobpackert Vil du tweete spørgsmål/kommentar igen - jeg kan ikke få linket til at virke? 8:36am · 18 Nov 13 ·

Lotte Keinicke @LKeinicke
@vestager @radikale @jacobpackert Linket virkede igår, men åbenbart ikke i dag. I næste tweet det oprindelige spørgsmål fra 24.10.2013 12:34pm · 18 Nov 13

@radikale @vestager #SpørgVestager Hvorfor er I imod en reform af styreformen for KK.dk som vil gøre kommunen mere effektiv 12:34pm · 18 Nov 13

@vestager @radikale @jacobpackert Har nu fået samlet spørgsmål/kommentar her: lkeinicke.blogspot.com Venter spændt på svar #kv13 1:28pm · 18 Nov 13

Ramte måske en øm tå hos de @radikale Skuffet over ikke at få svar før #kv13 lkeinicke.blogspot.com/2013/11/haber-… Vi lytter er åbenbart bare...spin 1:15pm · 19 Nov 13


Jeg venter stadig på svar. Respekten for de Radikales agering på de sociale medier er fuldstændig i bund hos mig.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar