30. november 2013

Ikke hver dag man får en undskyldning fra Vestager

Så lykkedes det endeligt at få svar fra Vestager.

Som omtalt i forrige blogindlæg, gik jeg og var dybt skuffet over de Radikale og Vestagers agering på de sociale medier med udgangspunkt i et spørgsmål, jeg stillede Vestager på twitter i forbindelse med #spørgVestager timen den 24. oktober 2013.

Jeg var skuffet og havde fuldstændig opgivet at få svar. Derfor skrev jeg forrige blogindlæg.

Men fredag, den 29. november 2013 blev "min sag" nævnt i en tweet:

To timer senere fik jeg svar fra Vestager med en undskyldning:
@LKeinicke Undskyld - jeg blev optaget af finanslov. Vi går ind for ny styreform. Desværre ikke noget der ligner flertal for det.
Jeg kvitterede selvfølgelig med svar
@vestager tak for svar. Ja, så mangler vi bare @SFpolitik for jeg formoder også @venstredk er for reform af KK.dk #dkpol 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar