26. januar 2011

Sociale medier skal tænkes ind i din krisestyringsplan

Enhver virksomhed med respekt for sig selv har en krisestyringsplan. Skulle det berømte lokum vælte og alverdens ulykker ramle ned over virksomheden, har virksomheden en krisestyringsplan, som den kan tage frem og agere ud fra. 


I krisetyringsplanen beskrives hvem, der har ansvaret for hvad og hvordan virksomheden skal agere. Tidligere tænkte man meget i medier og presse, når offentligheden skulle informeres. Det skal man selvfølgelig stadig, men nu bliver det mere og mere aktuelt, at man tænker de nye sociale medier ind i virksomhedens krisetyringsplan.


Freelance foredragsholder og kursusudbyder Trine-Maria har blogget om Telmores kundeservice på Facebook under et sms-nedbrud. Det er godt at få forstand af.


Læs Trine-Marias blogindlæg herTelmore på Facebook – i medgang og modgang og 24/7

Ingen kommentarer:

Send en kommentar